Tema: Re: Klausimas apie ABS
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-16 11:25:26
neuzskaitau sito atsakymo... pasokus ratui nemanau kad jis is kart
blokuojasi.. ir is principo  buvo ir slapio asfalto - mazesnis greitis - abs
suveikineja. I diagnostika nevariau, bet kilo mintis ar nebus kuris nors abs
ziedas kreivai istatytas. Siandien arrdom ir ziurim. Jei ne, tada i
diagnostika.