Tema: Re: Issijungia dujos
Autorius: pjezo
Data: 2010-12-15 17:26:27
Tarkim OMWL apie 280 Lt.

Taciau galima atjungti- reikia jo tik tam kad pasibaigus dujom avtamatu i benzina persijungtu.
ir
gal visai ne jis- analigiski simptomai- kaltininkas elektromagnetinis voztuvas ant reduktoriaus- kazkur truke apvijos viduj, kartais atsijungdavo- uzdaarydavo duju padavima- kompas atjungdavo nes nerasdavo slegio...