Tema: Re: keleivinio kabluko
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-12-13 23:43:10
na...šiaip egzistuoja toks neoficialus dokumentas, aprobuotas Autoverslininkų asociacijos

jis neturi jokios juridinės formos, naudojamas daugiau kaip ala metodinė priemonė, bet esant reikalui, gali praversti ir vienai ir kitai pusei - juolab, jei reikalas nueina iki teismų, remiamasi dažnai ne tik įstatymais, bet ir "nusistovėjusia praktika"

aš dar jo nesu naudojęs nė karto (bet neslėpsiu, su manim irgi buvo konsultuojamasi, jį paleidžiant į gyvenimą)
kol kas susitariam gražiuoju (ypač, jei reikalas prieina iki argumentų)

jei pasitaiko piktybiniai erodai - įjungiu tam tikrus mechanizmus, linxma tada, ypač man pačiam

o jūsų atveju tai giliai dzin - man gi iškart labai matyti, kaip kas į lizinginę mašiną žiūrėjo - pvz tam jūsų buvusiam, net nepuoliau draudiminės žalos tvarkyt (nors jūsiškiai ją ir apsiforminę buvo) - ir taip atitiko mano supratimą apie tris metus daugmaž tvarkingai naudotą kablą

tai ir tikiuosi, kad paspausiu eilinį kartą jūsų kolegai tam nelietuviui ranką ir palinkėsiu gero darbo :)

--
'(oo)'