Tema: Re: masininio magelio pajungimas Kaune
Autorius: kastisv
Data: 2010-12-13 00:32:08
klausyk. su salyga kad islindai is budos, paklausiu keletos klausimu.
cia kazkur uzmaciau audi navi plius (ar panasiai) uz begediskai zema kaina.
bus isimta is kazkokios auto, kodo ant to daigto nera. tai manau bus
uzsikodavus.  jei ta daigta perkelus i mano auto, ten reiketu kazkokiu
papildomu laidu etc?  sat antena pas mane yr, tai manau ji tiks. kiek dar
atkodavimas butu ir visko ten sujungimas?

--
Kastis
A4 '04  3.0 Q