Tema: Re: ar kas montavot egr bypass?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-12 22:48:31
On Sun, 12 Dec 2010 22:06:08 +0200, Sharkius wrote:

>> Negalima. Nes tas karstis yra labai trupalaikis ir daugiau silumos
>> sunaudojama degimo kameros daliu sildymui beigi maziau tam kad atlikti
>> naudinga darba. Kitaip tariant variklis labiau kais ir maziau valins.
> 
> Na matai - labiau kaista - labiau dideja slegis - to ir reikia...,

Kaista variklis o ne misinys. Todel slegis dideja maziau nei galetu.

> kameros daliu bereikalingas sildymas gaunasi, kuomet neteisinga pavara
> (perauksta) ijungta ir degimas pervelai prasideda, arba deginamas kuras
> visas iskart o ne viso takto metu....
> 
>>> dyzelinas nera bendzinas, jis betkokiu atveju dega letai, juo labiau
>>> kuro ipurskimas jau nuo priestvaniniu laiku, dyzeliuose vyksta beveik
>>> viso kuro deginimo takto metu....
>>
>> O as drystu teigti, kad taimingas ir degimo greitis toli grazu ne px
>> net ir dyzeliams.
> 
> Taip, ne px, del to paties gelezies sildymo, bet ji kurkas lengviau su
> kuro aparatura reguliuot, atitinkamu laiku ipurskiant kuro, negu kad
> atidirbusi ora puciant...

Sakai kur kas lengviau? :) Esme ne viena arba kita, o abu kartu.
 
>> Kitas yra pasirupinti kad ir tos minetos 5 porcijos sudegtu kuo leciau
>> ir vesiau. Jei kaip tu sakai dyzelis pats savaime degtu letai, tada
>> nebutu problemu su azoto oksidais, kurie butent ir susidaro del to, kad
>> misinys sudega greitai (ir kaip pasekme - karstai). Be to is mechanines
>> puses nenaudinga, kad energija issiskirtu trumpu stipriu impulsu. Ir ne
>> vien del triuksmo beigi purtymosi, bet ir del konstrukcijos darbo
>> efektyvumo. Zymiai geriau jei stumokli veikia tolygi jega.
> 
> Man vistiek nedaeina - kodel nepakanka maziau kuro duotuoju momentu
> ipurkst ir taip maziau energijos irgi karscio per atitinkama laikotarpi
> isgaut?

Tam ir fintas, kad padidinus efektyvuma jo galima ipurkst dar maziau. 
Pakeliui sumazinant dar ir tuos azotu oksidus.

-- 
kthxbai.