Tema: Re: 4x4
Autorius: padugne
Data: 2010-12-12 14:34:03
On Sun, 12 Dec 2010 14:19:17 +0200, zhaltas wrote:

> neteisus tu ir vel.

"Ir vel"? :)
Zaltiena, pizdelini ir neraudonuoji.

> daugumai zmoniu tie automobiliai yra lygiai tas pats kas man mikrobangu
> krosnele. Nereikia taip susireiskminti jei toj sriti suprantam kazka

Zinoma. Todel tos krosneles vazineja tol kol neknisa proto, o kai ima
knisti tai ir ismetamos nes "nebeapsimoka remontuot".

> daugiau. Cia sedintiems specializuotuose forumuose taip, jie kazkas
> daugiau, kai kam gyvenimo budas etc. As irgi tokios nuomones, kad
> sugedo, ismetei, nupirkai geresni ir nesuki kaishu, bet DAXUJA kas is
> kaimynu, aplinkiniu, kolegu etc remontuoja supuvusi lauzha, kisha
> pinigus 10didesnius nei to kibiro verte ir vazineja toliau.
> Paprasciausiai zmones nesigilina, sugedo- reik sutaisyt ir viskas,
> nekyla net kitokiu klausimu. Man sirdi skauda kai uzvaziuoju i draugu
> servisiukus ir pamatau kad perrinkineja varikli kokiam 1995m astrai...

Na ir? Ka tuom norejai pasakyt? Menininku ir seip myletoju visada
pasitaiko. Plius pats gi cia pries 3 postus aiskinai, kad remontai nieko
nekainuoja ir jei atvaziuoji su kvatrine tai isvis arbatpinigiais
apipila. Tai ko tada neremonuot? :)

--
kthxbai.