Tema: Re: ekonominis karutis p206 1.9d / bulka1.9tdi ir ~ panasus.
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-10 14:09:16
as tai turiu. cia kitas. pardavimui nupirktas. Jo problema buvo kreivos
meistru rankos. Keite svaistiklius ir vieno neprisuko. Ko pasekoje nuvaziavo
100km ir gryzo i servisa. tada tiesiai is to serviso nupirkau ir pakeitem
varikli, sutvarkem masiniuka. Dar aisku isvalyti ir nuplauti reiketu.
Savaitgali pats pasivazinesiu, paziuresiu ar kas nelenda dar. Kad nereiktu
raudonuoti pries zmogu del smulkiu defektu. Ir tada planuoju pardavineti.
Tevas uzsimane jo, del to kad dyzelis, pats vazinejasi su benzu dabar. Tai
va mislijam dar kuri pardavineti..
O maniskis mane labai dziugina tiesa sakant.. visapusiskai. Gal tik traukos
maniskiui noretusi daugiau. reikes degima pareguliuoti. Bet siaip ir talpus,
ir webasto apsitinka siltu salonu ziema, ir kondiske vasara, ir mano akiai
priimtinas dizainas, ir kuro sanaudos dziugina. Vienu zodziu nesiskundziu.
visada norisi naujesnio automobilio. bet siaip is principo viskas priimtina.