Tema: Re: Su pasibaigusiu techninės apžiūros talonu važiavęs vairuotojas laimėjo bylą prieš policiją
Autorius: Tom
Data: 2010-12-09 15:50:46
Na reiskia ne visi policininkai sunys. Man tai jaunas suniukas pasitaike
labai jau jam nepatiko kai suprato kad iskarto kisio negaus, momentaliai i
komisija nusiunte. Be to naglai pinigu reikalavo, kelis kartus net pakartojo
"mokesite iskarto". O kai paklausiau ka reiskia iskarto skubiai pradejo lapa
pildyti.