Tema: Re: Dar karta del dyzelines astros
Autorius: zuvius
Data: 2010-12-13 17:14:04
Pernai per salcius sunkiau sukdavo, tada buvau supyles pusiau sintetinius
tepalus. Dabar supilti sintetiniai ir kolkas lengvai suka varikli. Bus matys
kaip suks kai bus zemesne temperatura.

"svyt"  parašė naujienų news:ie55ct$uer$1@trimpas.omnitel.net...

jei neleidzia geriau ten nelysti.emsi irgi nesinaudociau ziema<lukoilu irgi
teko kazkada nusivilt.neste, statoilas.
--
vyt/ /