Tema: Re: Kuom praplaut spyna?
Autorius: digizitor
Data: 2010-12-09 00:24:30
O ka turi po ranka? WD, vaitspirita, acetona??? Bandyk kas needa metalo, bet
poto nepamirsk sutept kad pasidengtu mechanizmas plevele ir nesuliptu
detales...Nelabai suprantama kas per spyna, ar tai serdis, ar ploksteles
nors "su duobutem"tai greiciausiai bus serdis. Gal is vidaus duru turi kokia
panasia?