Tema: Re: Q:Amortizatoriai: dujiniai vs. tepaliniai ?
Autorius: svyt
Data: 2010-12-07 11:33:54
nu... vienas mano e28 susidevejo tiek kad priekinio amortiko stokas pradejo
lyst pro sona ir masina buvo jau siek tiek nestabili. o kas ne keista,
linguojant masina ar vaziuojant nesijaute kad amortikas mires, nei
isisiubuodavo nei maigant labai siubuodavo, vis negalejom rast kodel ji
nestabili. sunkiai masinai matyt kitaip viskas.

--
vyt/ /