Tema: Re: OT pablevyzgojam
Autorius: Markovich
Data: 2010-12-07 09:47:39
tai jau kaupiuosi, dirza jau turiu  :)
reikia dar stipriau suskaupt, kaip sako gera pradzia-puse darbo

"Renookas"  wrote in message news:idkndm$t1q$1@trimpas.omnitel.net...

taupyk taupyk ant dirzu:) kad paskui nebutu suma gerokai didesne remontui...
Nors mano darbininkas kaip sau vis laiko nerado pasikeisti. kai prisiruose,
tai nuiminejant dirza tik uzkiso atsuktuva pastumti dirza ir nutruko anas :)
Pasijuokem kad detales iki galo suvazineja, bet baigesi laimingai :)