Tema: Re: + ir -
Autorius: finito
Data: 2010-12-06 17:40:12
neparasei koks variklis, 1.9 ar 2.2, nes nuo 2005 pradejo gaminti su 1.9 
TiD.

2.2 (125 AG) yr opelio (vectros ir kt.) variklis su savo bedomis ir 
privalumais - triuksmingas, rajus kurui ir tepalui, variklio valdymo 
elektronika neretai grybauja, EGR voztuvas susibaigia. Bet kadangi opelines 
detales, tai remontuojasi salyginai nebrangiai.

1.9 (120 arba 150 AG) yr commonrailinis dyzelis nuo FIATo, no comments - 
nesusidures.

Siaip lepi vaziuokle, ypac uzpakaline pakaba dyla LT keliuose - "bumerangus" 
reikia karta i metus keisti arba restauruoti ivores. Vaziuoja smagiai, std 
komplektacija su ESP. Nerudyja. Vietos kojoms ant uzpakalines sedynes 
suaugusiems mazoka.

Tiketina, kad 2005aisiais jau bugai bus isgaudyti, bet siaip bendrai reikia 
atidziai ziureti elektronika pasijungus prie klaidu diagnostikos stendo, nes 
dafiga prifarsiruotas visokiu ECU, CAN, I-BUS ir kitokiu keiksmazodziu.

Pliusai, kad nevagia nei nuo masinos, nei is masinos, nei pacios masinos. 
Kaina pagal metus ir klase kai pirkau pries 3 metus buvo pigiau negu volva 
bnv ar vw ar skoda.



"kekeke" <a@b.lt> wrote in message news:idishg$p6$1@trimpas.omnitel.net...
> Saab ~2005 m, 9-3 dyzelis. Kokie minusai, jautrios pusės, kokie pliusai?
>