Tema: Re: vasariniai snargliai filtre
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-05 10:08:41
On 12/05/2010 02:00 AM, Dainiushas wrote:
> itariu pries bandant reiktu pakeist kuro filtra bent jau.... ir vaziuot
> tiesiai i degaline dasipilt ziemines salerkos

kadangi zymesnio zadeto atsilimo savaitgali taip ir nesulaukiau tai teko
imtis truputi daugiau priemoniu :)

4x 5L karsto vandens bambaliu po kapotu porai valandu, isimtas ir
atsidytas filtras, poto i ji pripilta ziemines saliarkos, i baka taip
pat pripilta iki +40C pasildytos ziemines saliarkos + 10% zibalo. akumas
taip pat siltas ir pakrautas. pasildziau zvakes 3x ir truputi pasukus
uzsivede. dabar jau vedasi kaip vasara. filtro keisti nemaciau reikalo,
kaip naujas. vandens nei laso, purvo nei laso.

pirma ziema su dyzeliu ... :)