Tema: Re: OT navigacija i auto
Autorius: svyt
Data: 2010-12-07 16:59:02
as ir naudojaus maziuku kol nepasivazinejau madride, ten eina kas 50 metru
isvaziavimai is autostrados i skirtingas kryptis, jei prasoki kuri ar pasuki
ne ten, varai 10-50 km lanka. jei labai issididini, nematai kas poto bus,
prasoki vel, tad nusipirkau BIG parduotuvej vilniuje pasilaiciuose go
clever, ta su kiek didesniu ekranu, tada buvo akcija, nu ir dabar apie 350
kainuoja, papildomai ikisai mini sd kortele ir sukisau igo, labai
patenkintas pirkiniu, ir saulej matosi, ir karscio nebijo kaip htc
(perkaites atsijungia- pameta palydovus netikeciausiu metu, buvau isprendes
problema pajunges i dekla kompo video plokstes ventiliatoriuka, bet baisiai
nepatogu- laidu kruva, persedant i kita masina vien su situ terliones
pusvalandziui, pats ventiliatoriukas irgi vos laikos, daryt kazka
kapitalisko brangu ir neverta.)

--
vyt/ /