Tema: Re: kamščiai? ne.
Autorius: svyt
Data: 2010-12-07 16:06:29
danijoj tik miesteliuose varo dviraciais iki stoteliu. dabar daznai lankausi
danijoj, nes mano centrinis ofisas danijoj, tai toj promzonoj nemaciau nei
dviraciu taku nei dviraciu, nei dviraciais vaziuojanciu i darba.Maciau uztat
daug jodinejanciu arkliais ir jiem skirtu taku.as pvz pageidauciau i darba
karieta vazinet, jai kodel nedaromi takai? arba traukiniu, elektricka butu
man patogu iz zirmunu i kernave pas draugus vazinet... Kijeve tai vazineja
panasiais marsrutais ir atstumais elektrickos.

--
vyt/ /