Tema: Re: kas kiek keisti dyzelio filtra
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-12-01 15:40:17
o tu man gali logiškai paaiškint, kokio bybio aš turiu keist tuos filtrus
kas 30kkm, jei automobilio gamintojas nurodęs daug didesnį intervalą? Vien
dėl to, kad tokios Marijos žemės pensininkų paniatkės? Tuo labiau, kaip jau
sakiau, per paskutines 10 žiemų neturėjau nei vienos problemos, visada
užsivedžiau ir važiavau kur reikia kiek reikia ir kaip reikia. Ir dar tuo
labiau, jei tavo užsipilta šūdina salerka susiparafinuos, tai giliai px kada
tas filtras keistas - prieš penkis metus ar prieš dvidešimt minučių.....