Tema: Re: Q. "Shauktukas" signaturoje
Autorius: Vai
Data: 2010-11-28 22:14:13
stabdziu skyscio bakelio korka su pusle viduje? Jei taip, tai per daug
uzsuktas kamstis. Kamscio sone yra toks plastmasiukas ala fiksatorius
islindes kuris uzsukus turi papulti i toki prarieza sone bakelio. Pas mane
tas cypukas nuluzes tai prisukau daugiau nei turetu buti ir praeita ziema
degiojosi lempecka. Atverzus i menama vieta pagal luzusi plastmasiuka viskas
susitvarke. panasu i tai kad ta pusle paspaudzia plude gilyn, saltukui
paspaudus ar dar skystis pasitraukia ar dar kazkas vyksta. Pabandziau kelis
kartus ir akurat sutampa.
"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
> Na naudot tai naudoju, cia faktas :) Tik maziau nei iprastai.
>
> --
> Shlipsas
> 865920307
> Vilnius