Tema: Re: Dar del Staskos kontaktu...
Autorius: markatas
Data: 2010-11-28 07:16:27
Zuvytes rysium su uzsikisusiu drenazu esanciu po akumuliatoriumi ir stabdziu
stiprintuvo pusle. Tada kaupiasi visas vanduo nutekantis nuo priekinio
stiklo prie akumo, kyla jo lygis, pasiekia kompiuterio deze esancia po
valytuvais, uzsandarinta kebulo atzvilgiu tik perlonu. Toliau vanduo pradeda
sunktis per ta perlona, pradeda begti pynemis ant komforto kompo esancio po
vairuotojo kojomis, toliau jis garuoja, kaupiasi toje pacioje kompiuterio
dezeje, kuri siaip pati germetiska is virsaus, joje siltnamio principu
kondensuojasi ir pradeda zaliuoti jungtys, dingineja kontaktai, issikraipo
davikliu parametrai, suprasteja maitinimai ir t.t.

markatas