Tema: Re: automobilis be technikines. gabenimas iki TA
Autorius: Sharkius
Data: 2010-11-26 18:05:23
byby jie ten mato tam kompe, arba kompas ten supranta viska pagal lipdukus
arba tik "popieriuose" tie ju kompai protingi.. - sustabde pries neseniai su
perklijuotu lipduku, bet uz greiti, vartydami popierius ir laukdami i
kisene, netycia pastebejo ir net aiktelejo - "o, TA pasibaigus, ale lipdukai
lyg ir tvarkoj", myktelejau dar kazka, bet prie sito klausimo jie negrizo.
Po keliu dienu apskritai sustabde bbz uz ka, dave pust i alkotesteri, kol
puciau ir knisaus tarp tehnikiniu pasu piniginej, palinkejo gero kelio ir
tiek... taip kokius du menesius pravazinejau ir niekam neuzkliuvau