Tema: Re: vasariniu padangu nudevejimas?
Autorius: Markovich
Data: 2010-11-26 13:40:16
koks vairuotojas , taip ir devisi, kuo didesnis diametras, tuo greiciau
devisi ir t.t.
kolega sugebejo energy saverius supjaut per 45kkm, kitas nuvaziaves su tokia
pat masina 60kkm ir dar sezonui uzteks, taip kad fleimui vietos yra iki
begalybes

"bomanz"  wrote in message news:ico5ml$3g2$1@trimpas.omnitel.net...

Markuz wrote:
> pasikeitus padangas, kilo klausimas ar cia viskas normalu, kai naujos
> Nokian
> V vasarines padangos per sezona nusidevejo: priekines iki 5,5-6 mm,
> galines
> ~7 mm. Nuvaziuota ~13 tukst. km. Padangos pirktos vasario men. is
> Egzotikos,
> pagamintos berods 08'.
> Idomu kaip kitu gamintoju padangos devisi? Su salyga kad vaziuota
> kulturingai, pagrinde miestas/plentas, jokiu dragu-driftu-ofroudu, tai
> nokian'ai nenudziugino.

Nepadarysi čia grupse jokios statistikos. Dyla labai įvairiai. Man prieš 8
metus
taip pat Nokia(n) NRH padangos sudilo per 25Mm. Kažkokius ten Michelin'us
gavau
trečdalį nudevėtus, nuvažiavau sudėjęs į priekį jau 30Mm ir dar nereikia
keisti.

Jei tinka statistika pagal padangų vartotojų atsiliepimus, yra toks geras
puslapis:

http://www.tirestest.com/summercar_tires/index.html