Tema: Re: Kaip pervežti darželinukus?
Autorius: Tomas
Data: 2010-11-25 13:03:55
Tamstos vietoj gal geriau vieshai buciau neklauses, kas tas LHC, anokia ten paslaptis.
Kaip penkiameciui - nebpamenu, bet 7 metu jau zhinodavau kas yra didieji ir mazhieji grizhulo ratai, kaip jie atrodo, ir koks tolkas ish to nakti mishke paklydus. O shiaip zhvaigzhdes ir planetos budavo ne px, ypac tos, kurios turi zhiedus, ne jos grazhios. Mano vaikams kiek pastebejau planetos irgi megstama tema buvo tokiam amzhiuj