Tema: Re: automobiliai pigs?
Autorius: Korke
Data: 2010-11-25 14:30:05
jau ble matau ta vaizda kai runkeliai is uk i teviske grish su tokiom
auto....
su normalioj pusej esanciu vairu musuose sugeba issitaskyt su lenkimais
dvieju juostu uzmiescio keliuose, tai dabar isvis.... man siaip px del ju,
man del tu kuriuos jie nudaush noredami "islindau tik paziuret ar galiu
lenkti ir cia bac...". Kaip ir mieste posukiai i kaire, keleiviu laipinimai
ir t.t.
Kokia is sito nauda nesuprantu, tipo isivaizduoja, kad bus pigesniu auto
daugiau tuomet ? jie tik todel, kad neregistruotini ir yra pigesni, o paskui
tas skirtumas isnyks ir liks tik pavojai ir kas svarbiausia kitiems istatymu
besilaikantiems dalyviams eismo.

Visu ten spec/sports/pimp car'u tai aisku neliecia, anie nedalyvautu eisme
kasdieniniame.