Tema: Re: Rankinis stabdis. Ar turi ciuozti ratai uztraukus rankini?
Autorius: Vitas
Data: 2010-11-24 14:12:51
Važiuotkite ant stendo, jie sumokės, nes jei tik vienas ratas čiuožia, tai
ir ant stendo parodys, kad skirtumas didelis. Tada jie tvarkys toliau.
Iš kitos pusės aš nenorėčiau prasidėti su tokiais servisais,kurie šiuo
atveju aškina, kad viskas OK.
Ir dar, visi ratai turi suktis lenvai, ypač galiniai abu turi visai lengvai
suktis. Jei nuimi ratą ir sukiojant už stebulės jaučiasi kad kabina ir
stabdo, reiškias blogai.