Tema: Re: kuro sistemos nuorinimas tojotai
Autorius: markatas
Data: 2010-11-23 10:28:35
na kiti sugeba keisdami abs davikli atjungti ABS'o kompa, ijungti degima ir 
dar pasukineti vaira, ir ypatingai retais atvejais tenka pervesti logina, nu 
bet ant tiek retai to prireikia, kad .. :)

markatas

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:icftdn$eed$1@trimpas.omnitel.net...
> dėl loginų ko tai abejoju, o visa kita - greičiausiai ESP inicializavimo 
> procedūra....
>
> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message 
> news:icfrlg$bai$1@trimpas.omnitel.net...
>> ir nereikia atlikinėti keistų ritualų norint tiesiog pajungti kokį naują 
>> bloką ar daviklį. Pvz VAG'e pakeiti abs daviklį ir turi priprogramuoti 
>> visą stabdžių ECU, o kad tai padaryti turi įvesti vieną loginą, įvesti 
>> kitą, pasukioti vaira, pavažiuoti, sustoti, vėl pavažinėti ir t.t. Ir tai 
>> dar gali pavykti, o gali ir ne.
>>
>>> bet uztai tojotose daug navarotu, jos patikimos ir pigios!
>>>
>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message 
>>> news:icego2$b40$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nelabai, toyotos D4D sistema davikliu klaidingu parametru atzvilgiu 
>>>> tarmoznuta. Atjungi koki datcika, tai gan nemazai laiko jai prireikia, 
>>>> kol apsiziuri, kad jis atjungtas. Tuo atzvilgiu slykstokai dirba, ir 
>>>> dar slyksciau, jei koks daviklis ant numirimo ribos, tai variklis kaip 
>>>> ir negraziai dirba, o del ko ilgokai neimeta klaidos, realiam laike 
>>>> ziurint parametrus islenda grazuolis
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:icea1v$2k0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> jei sukimo metu raile butu per mazas slegis, degtu skydelyje checkas ?
>>>>>
>>>>> "markatas"  wrote in message news:ice6g5$uag$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> jungt ant kompo ir starterio sukimo metu ziureti koki slegi rodo 
>>>>> lineikoje,
>>>>> tada toliau jau galima mastyti kas ir kaip
>>>>>
>>>>> markatas
>>>>>
>>>>> "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:ice531$spm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pries tai variklis dirbo gerai, todel kad siurblys sugedo, tai 
>>>>>> maziausiai tikiu. kuriant gal kazkiek ir bando kabint, bet normaliai 
>>>>>> neuzsikuria. orinom taip kaip parasei, bet arba oro lieka, arba beda 
>>>>>> ne ore :) prie purkstuku dirbom ne steriliai, bet tvarkingai, buvo 
>>>>>> padeti I stalciu, bet kita kart mausim I kandonus, kad ramiau butu :) 
>>>>>> voztuvai hidrauliniai, degimas 100% geras, tik tempejas man itarimu 
>>>>>> kele, bet manau tai itakos darbui neturetu turet. ant eterio 
>>>>>> uzsikuria ir dirba, pasibaigus eteriui uzgesta. kompresija po 25. 
>>>>>> purkstukai visi savo vietose ir laidai pajungti tie patys. davikliai 
>>>>>> visi pajungti. manau kompas butu mates, jei slegio nebutu, bet ne as 
>>>>>> prie tos masinos dirbu todel kas buvo su kompiuteristais sneketa 
>>>>>> tiksliai nezinau..
>>>>>>
>>>>>> dar klausimas - sukeitus purkstukus arba laidus vietom - yra sansu 
>>>>>> kad visai nesikurtu ? manau ten kalibracija ne tokio lygio, galetu 
>>>>>> negraziai dirbt/daug ryt ar pan, bet uzsikurt turetu. kaip manot ? 
>>>>>> dar kartoju kad surinkta tikrai viskas I savo vietas, bet cia siaip 
>>>>>> idomu :)
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>