Tema: Re: uzia vairas
Autorius: md
Data: 2009-04-07 16:58:21
Dainiushas wrote:
> bulka lygiai taip dare, kai per trukusi bakeli siurbe ora. Trukes anas buvo taip naglai, kad skystis praktishkai nesisunke i lauka, o oro pritraukdavo. Shlanga dar gali but nuo bakelio i siurbli kiaura. Na ir siurblio riebokshlis....

O mano istorija tokia -- uze gana smarkiai, vairo stiprintuvas jau
kartais net neveikdavo. Nuvariau pas meistrus, kazkur uz 150lt perrinko
siurbli(?), pakeite skysti i koserini. Viskas ciki. Po 1.5 metu
prasidejo vel uzimas, bet labai letai progresuojantis, is pradziu net
nepastebejau. Dabar jau vel girdisi gerai. Cia A4.