Tema: Re: Toyota genda :(
Autorius: Atom
Data: 2010-11-15 19:43:40
jei dar reikia, galesiu duoti kontaktus (Kaune):
ispjauna lauk ta filtra, pajungia schemutes, kad kompas galvotu, kad viskas
chiki.
Jeigu tau rupi kad ant LT butu bent kiek svaresnis oras, tai tada keiti
filtra i nauja ir vaziuoji.
Siaip tai tas filtras uzsikemsa nuo blogos saliarkos. Netgi degalinese jinai
nelabai kokia. Kiek apsviete meistriukas, tai geriausia piltis Statoil,
Neste... kitu nerekomenduoja. p.s. cia nebuvo reklama, o tik jo patirtis.

Atom