Tema: Re: Masina iki 15000 lt
Autorius: VE
Data: 2010-11-10 16:37:20
na, žvejyba ne offroudas. Žinoma, gerenis pravažumas - ne minusas. Ligšiol
keturiais varomais mašinos neturėjau, išsiverčiau. Nors kartais tokia mašina
ir pravetus būtų (yra tękę mašiną palikt už 80 km nuo namų, gryžt
išsikvietus žmoną su kita mašina ir mašiną išsistumt tik kitą dieną).

Pažiūrėjau Golf http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/12384.html ????????
??????? - 130 mm. O http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10341.html
Octavia - 140 mm.Kodėl tada sakot kad Octavia žemesnė ? Klaida auto.ru ar
..... ?

Jei apsistočiau ties Golf 4x4, bijau kad ilgai ieškočiau. Autopliusas tik 2
mašinas išmeta (kriteriai - nuo 2000, iki 16000 Lt, nedaužtas dyzelis)

VE