Tema: Re: auto ir dujos
Autorius: Spyglys
Data: 2010-11-10 14:50:29
Ta pati beda buvo ir su IV kartos dujom A3. Tik pas mane trukcioja ir
gesta ant zemu tik kol saltas variklis, uzkaitus viskas ok. Daug ieskota
servisuose, keistos zvakes, zvaklaidziai, oro srauto matuokle, matuota
kompresija, varyta pas dujininkus reguliuot - niekas nieko neranda.
Isvada - dejau. Ner laiko. Kol saltas variklis pagazuoju biski daugiau,
nu kartais uzgestu prie sviesofo, bet tai px. Jei suzinosi kame beda
galetum parasyt.