Tema: Re: Dar tajota....
Autorius: Exo
Data: 2010-11-09 12:21:56
Būtent 9-10l su suknistu 1,6l varikliu.... bet čia dar būtų puse b... kartą susėdo 4 žmonės į šį japonišką "stebuklą" ir važiavom į sodybą normaliu miško keliuku (tikrai ne pievom keliukas prižiūrimas ir greideriuojamas, nes žmonės gyvena aplink miškuose), tai teko ait peškom vienam keleiviui, nes ši tragikomedija nusėdo ant tiek, kad dugną daug kur lietė...  beviltiškesnės auto turbūt dar nevairavau, netgi mano senukas mondeo ir tas geriau atrodė šiuo klausimu...

Exo