Tema: Re: Greiciu dezes dantraciai - kur rasti?
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-05 08:13:19
kas cia sake kad vw negenda?:)

Kaip bebutu kad draugelis darbo turejo tai neirodymas kad dezes blogos:
paskaiciuok kiek tu golfu vazinejo ir nemanau kad kas antram gedo, nes nei
vieno is mano aplinkiniu tureto nebuvo sugedusi. Taciau tai tik neteisingos
statistikos imtys: As imu saviskiu rata ir teigiu kad jos negendancios, tu
imi savo draugeli kuris remontavo jas ir sakai kad kas antra genda..
O esme tik viena: bet koks mechanizmas nera amzinas jei jis naudojamas...