Tema: Re: Automatines gr. dezes problemeles
Autorius: chz@work
Data: 2010-11-04 13:49:10
Pas mane passate B5 tas pats darosi jau 3 metus. tik taip ivyksta kas karta
ijungus atbulini. Tik pamasto puse sekundes ir ijungia ne su baisiai dideliu
smugiu, o su smugeliu :) kai keite tepalus sake meistras kad nieko baisaus.
Tai kadangi jau vazineju tris metus ir nieko daugiau blogo nesidaro tai ko
gero tikrai nieko baisaus. vazinet man netrukdo.