Tema: Re: spygliuotos padangos dviraciui
Autorius: arunas
Data: 2010-11-04 12:07:23
Viskas priklausys nuo to kokia žiema bus, pernai nelabai reikejo to kad
"spygliai asfalto neliečia". Kaip tik dyglių reikia kuo daugiau, padanga
kuo platesnė ir grubesnė kad per sniegą kabintų, slėgio kuo mažiau. Čia
jei rimtai važinėjant. O jei išvažiuoti tik vieną kitą kartą, tada snow
stud gal ir teisingas pasirinkimas.

Atsiunčia iš vokiečių e-shopų per savaitę, max 2.