Tema: Re: Renault megane 1,5dCi - pavaru deze
Autorius: Monas
Data: 2010-11-04 10:35:12
Su r19 vienu pasivazinejau ~3men kol kazkaip pagalvojau patikrint ar yra
tepalo :D
Pylem pylem ir supylem visa norma :D Tai padarem isvada kad tepalo buvo 50g
:D Aisku nezinia nuo kada ten liko 50g, gal jo palaipsniui mazejo koki
pusmeti, bet vistiek, su sausa deze ~1 menesi tai tikrai pramyniau, begiai
visi jungesi dar lengiau nei su tepalu vaziuojnat ! :D
Deze mano ziniomis eksplotuojasi ir toliau be jokiu dideliu nusiskundimu :D
Bet cia senoji renault karta, naujoji karta tokiu kankinimu turbut
nepakencia, o ir auto su dujomis ir daugiau 130 su juo nevaziuodavo niekas,
pagrindinis atstumas <50km, max greitis ~110km/h :)