Tema: Re: KET bilietai
Autorius: Vai
Data: 2010-11-03 15:49:11
kadangi teises oficialiai laikiau gana velai, tai man teko jau tokie
klausimai kur gali buti keli teisingi atsakymai. Laikiau eksternu, mokytojas
ar kaip ten jis sako, kiek klaidu padarai, sakau viena dvi (Realiai sesias
septynias nes zinodamas, kad tai neoficialu, nesusikaupiu ar tingiu
susikaupti). Te i letena mokyklini pazymejima ir pizdini i regitra.
Nupizdinau i regitra i rimta egza ir vuolia is pirmo karto su trim klaidom
:) Knygele skaiciau viena karta. Daba cia nesenai papuole i nagus naujausia
tai perskaiciau siaip kas ten naujo prirasyta.