Tema: Re: a xado gali pakenkt ?
Autorius: partizanas
Data: 2010-11-02 10:39:44
bus labai idomu pamatyt reportaza, padaryk kuo daugiau ir kuo kokybiskesniu
foto pries ir po :) sekmes darbe ir lauksim rezultatu :)

"Miegapele"  wrote in message news:iaofab$4ou$1@trimpas.omnitel.net...

kaip tik rutiu viena religinga zmogu. nupirko corsa. isardem varikli.
ibrezem idekla, kakliuka, ziedus, cilindra ir pora voztuvu. visi pavirsiai
darbiniai. turetume ant deinu surinkti. po to pripils stebuklingu xado
pabirbins pora paru ir vel ardysim bei ziuresim rezultatus. kai baigsim bus
reportazas. :). man tai kas uz darba pinigi moka.