Tema: Re: Kur nuplaut tepaluota varikli?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-01 23:18:46
Pastebejimas toks, kad variklis apibeges, nieks nelasa, nevarva ir balu
nepalieka, jis apsitepaluoja ir toks lieka :) Nebent nuo karscio isdega
(zinau kad blogai)..

Is ironiskos puses paziurejus.. Parodykit prekybcentri, kur isvarvejes
tepalas butu pastebimas kitoje jo baloje :) Akropolio aikstelej, kai masinu
ner, mazdaug kas 15 vieta neturi (arba turi sunkiai iziurima kieki) tepalo
balos :)