Tema: Re: Terpentinas
Autorius: Ignas
Data: 2010-10-25 09:08:02
dar vienas toks pastebejimas is vieno auto forumo:
"Vasara i savo Forika susipyliau raudona antifriza pirkta Klaipedos
"Autoaibej". Gamintojas: D.Daniusio komercine firma. Dabar ziuriu jis
neberaudonas, o baltas kaip vanduo.Gal kas zino kame reikalas gali buti?
Bus matyt ka ten jie pardavinėja. Pridaviau gamintojo vadybininkui analizus,
žadėjo pasakyti ar skystis išlaikęs savo reikiamas savybes. Dėl spalvos
tikina, kad įvyko reakcija sumaišius man skystį su kokia nors kita chemine
medžiaga ir spalva sureagavusi išbluko. Gal ir taip, bus matyt. Auto yra iš
JAV, tiksliau iš teksaso valstijos, ten kur kaktusai auga  tikėtina, kad
buvo supiltas koks nors kitokios sudėties birzgalas. Kai keičiau skystį iš
variklio senojo likučių neišpūtinėjau, o kiek išbėgo pats tiek (beje buvo
irgi raudonas). Gal ir sureagavo "