Tema: Re: Honda FR-V
Autorius: VNO
Data: 2010-10-21 10:55:01
vietos kojoms ten imho pakanka.
aisku ta vieta kojoms padaryta bagazines saskaita. :)
priklauso nuo poreikiu, man pakaktu ir tokios.

su ta masina svarbu pasivazineti, pajausti ar tau patiksjoje vaizneti, ar bus kaifo.
as iki galo nesupratau, ar man patinka tas platus porankis/sedyne.

draugas vazineja su tokia, pajamo kaip antra masina.
Tai vaika sodina gale per centra - i prieki gali ziureti, ant to porankio stato kompa ir vaikas jei ka filma koki paziuri ilgesnes keliones metu...

VNO