Tema: Re: auto spyneles
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-10-20 04:51:00
Man buvo prasuke abi spyneles taip, kad ikishus rakta i shonus makaluot
ishejo, vienzho ishmale tai nevaikishkai. Nu i ka, nuneshiau pas meistrus,
islygino, atrestauravo, surinko ir po shiolei veikia. Gal ir tau toks
sprendimo budas butu lengvesnis? O seip spynele priderint prie rakto manau
jie irgi sugebetu, o ir kaina itariu nesikandzios.