Tema: Re: Reik zieminiu padangu
Autorius: kipsas
Data: 2010-10-19 14:52:09
as tai Hakapelitas 7 maciau reifendirect.lt

ale mano ismatavimu tai beveik 700lt viena kainuoja, kai tuo tarpu toks
GoodYear UG Extrem tam paciam reifendirect kainuoja 450, o ant LT maciau
sumdomus ir iki 400 lt

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=70745858.159.9621&typ=R-180714&ranzahl=4&Breite=225&Quer=55&Felge=16&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=159&sowigan=Dubbade