Tema: Re: kurias padugnes iš trijų variantų pasirinkt?
Autorius: Markovich
Data: 2010-10-18 13:25:53
ka reiskia neprekiauji? dunlopu galiu parupint labai gerom kainom, M3
modelis yra kieto misinio, skaitomas daugiau ale universalios, musu ziemai
mano manymu nelabai tinkamos, nokianu atstovas yra 1, todel as jom
neprekiauju, dar kazka egzotika turi, apie jas galiu pasakyt tik is
naudotojo puses kiek man paciam teko susidurt ir ka sako montuotojai, o sako
tai, kad pigus ju modeliai tai nieko gero, o brangus - ok, pats naudojau W
modeli kazkada, paprastos pigios gumos, nokian Q - legenda, bet pakeites
modelis Rsi anot atsiliepimu jau stipriai pagedes,
uzsipisau rasyt. Komentarai velkami  :)