Tema: Re: ar verta mažai įmonei pereiti iš Bitės į Tele2?
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-10-20 12:19:35
Tele2 roamingas isbandyta ir veike: Rusija: nuo maskvos iki kavkazo ir net
iki baraulo ir toliau; Gruzija - nuo tibilisio ir nuo jo i vakarus iki
zugdidi; Puikiai veiki visoje europoje, norvegijoje, puikiai veikia
kinijoj - tik cia labai brangu.  Ir pagal roamingo kainas - is visu
lietuvisku provaderiu - pigiausia buvo tele2: sms, atsiliepti skambuciai ir
skambinimas bent keliais centais pigiau nei kiti - jei pagrinde buni
uzsieniuje ir esi eilinis mirtingasis - pasiemi mini plana - geriau nematau.

Kaip del naujo T2 "ekanomisko" plano, kur uz 10Lt duoda visko po simta?

Styra