Tema: Re: ieskau dyzelinio auto su 1.9 varikliu
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-14 10:10:18
tiesa sakant Dainiushai, net nemasciau kas i kokius ieina, man tik yra
keista kai zmones pradeda tokias paieskas. JEi orientuojasi pirkti Audi ar
VW tai lai ir perka, nu tai nx cia klausineti? Jei nori konkretaus modelio
bet neranda niekur tai reikia ir klausti ko nori. Gal paklausti kas turit
epardavimui toki ar a noki auto. dabar px, limuzinas, ar polo svarbu
variklis 1.9