Tema: Re: Fiat Punto 55s sanaudos
Autorius: Paulius
Data: 2010-10-06 09:11:01
vazinejau su Panda- valgo tai nu i nx kiek.Bakas30ltr piliesi kas trecia
diena,berods apie 9 ltr/100km  ,turejau clio 1.2 motoru-valge apie
8-9ltr,sekanti buvo clio 1.5 dci tai ~5/100.O smarves turejo jo majo.Isvada
bent jau mano  kuo mazesnis kibiras su maza kubatura tuo daugia
valgo(benzas).Jei klystu  tai pataisykit.