Tema: Re: sarnyru restauravimas
Autorius: Apocalypto
Data: 2009-04-06 14:42:53
na as kiek girdejau tai geru atsiliepimu apie servisa "pas Viliu". jis yra
ten giliau ivaziavus. bet kuriuo atveju manau patirsiu savo kailiu ju darbu
kokybe.
na o del sarnyro keitimo kainu tai kaip kam. draugas pats keitesi tai tai
paliko 280 Lt ir tai rado kazkur geresnem kainom atrodo siaures pr.