Tema: Re: nuoširdus prisipažinimas
Autorius: Doxlas
Data: 2009-04-06 14:40:09
Tai tu matyt autostradom nelabai vazhineji, jei tau nesutrukde. Man pvz ne karta teko staigiai stabdyt, kai kokis leto, saugaus ir ekonomishko vazhiavimo budo propaguotojas, net nepasizhiurejes i veidrodelius, sukdavo ish pirmos eiles i antra, kad aplenkt koki sunkvezhimi ar autobusa - tiesiai priesh mane, vazhiuojanti antra eile max leistinu greichiu. Mano nuomone tai tikrai trukdymas. Vazhiuok kokiu nori greichiu, bet netrukdyk kitiems.

O jau plepetojai telefonu uzh vairo - tai totalus blogis, nieko apie save nebemato.

Kitus specialiai "uzhstabdinet" iki max leistino greichio, ir sakyt kad tai smagu - kvaila ir pavojinga, tai potencialiai avarines situacijos provokavimas. Jei jau prasineshe pro tave kaip pro stovinti - geriau 112 paskambink ir praneshk policijai apie skraiduoli, o ne imkis kaubojishkai ivedinet savo "teisinguma" keliuose.