Tema: Re: peugeot 607 2003-4m?
Autorius: YZF
Data: 2009-04-04 15:09:41
news:gr7hmi$s4l$1@trimpas.omnitel.net...
> oij ble, dar vienas jautrus mergaite.
>
> Viskas zajabys yra su 300kkm rida, ledines mashinos, vazhiuoji dainuoji ir
> dzhiaugiesi  kaip zajabys. Tikrai nesupranti kas negerai su mashina, kai
> jos rida arteja link puses liamo?

500k nera lygu 300k. Cia viena.

Antra - tai ir durniui aisku kad su 300k rida variklis nera naujas, bet
klausimas buvo apie pezo dizeli tai tavo toks atsakymas reiskia kad kazkas
butent su tuo varikliu buna blogai.....?

Nes toki pasakyma galima parasyti apie bet kokia masina paklausus.

Man px, as nejautrus, bet smagu gaudyti tavo nusipezejimus :)))

> Btw, prie ko chia BMW, tai apskritai nesupratau. Ar reikia suprast, kad
> pasato sale jau nusiledo? :D
>
> Del technologiju - imho know how daugiausia ten yra bosch'o. Viskas
> prasidejo kiek pamenu nuo Fiat'o, paskui buvo MB, o vat kas pirmiau
> atsidaro - "d" ar "hdi" - nesiginchysiu, reikia pasitikslint :). Tiesa,
> BMW FAP'as kartais ne salerka ishsidegina?

Patikek manim, FAP srityje Prancuzai diktuoja madas ir rodo kitiems kaip
reikia ka gaminti. Beje ir i serijine gamyba jie fap'a paleido 2000 metais.
BMW dar tada apie tai net sugalvoje nebuvo.