Tema: Re: Honda accord 2003 - 2,0 MT Sport
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-04-04 13:40:08
Beje, Italijoje irgi pasitaiko nedaužtų Accordų.
Prieš porą metų į mane kreipėsi piliečiai, kurie nupirko ten per brangų jų lygiui Accordą. Dyzelį Tourerį su visais kewšais.
Patikrinom, pažiūrėjau popierius ir nupirkom (nors tai visiška išimtis). Dar net garantijos buvo likę. Su juo važinėja šito grupso senbuvis ir vargo neboja :)
--
'(oo)'