Tema: Re: seno karucio kaina?
Autorius: Ginthus
Data: 2010-10-04 11:52:01
A beje, siek tiek offtopic, bet tokis idomus sutapimas gavosi. Periodiskai rasdavau tokius "nupirksiu" lapukus ant stiklo pakol neperseniausiai aptvarkiau ir pravariau TA, tai dabar kaip nekeista pirmasis lapukas buvo rastas su autodaliu parduotuves reklama. Matyt TA lipdukas veikia kaip savotiskas skelbimas: "mane savartynan" arba "man dar vazinet pora meteliu".